CotizUp has a new look, you're in the right place
This fundraising does not accept donations anymore.
_Hello les amis_
_Nous savons que la question vous tourmente depuis plusieurs mois : qui s’occupe du Kdo ?_
_Pas de panique ! Vous allez tous pouvoir manifester l’immensité de votre attachement à Blandine et Arnaud à travers vos (très) généreuses contributions à leurs cagnottes respectives, dont vous trouverez les liens ci-dessous._
_Bises _
_David & Bruno_
__
_Hello friends,_
_We know this question has been tormenting you for several months: who is taking care of the gift? Don't panic! You will all be able to show the immensity of your affection for Blandine and Arnaud through your (very) generous contributions to their respective money pots, the links for which you will find below._
_Kisses, David & Bruno_
According to our statistics, a single share raises an average of 30 euros.
Fundraising link :
Reply to